A szöveg Forbes magazin 2019 márciusi számában jelent meg.
2023. 01. 16.
A szöveg Forbes magazin 2019 márciusi számában jelent meg.
2023. 01. 15.
Beszélgetés Mónival a Katalizátor Pedagógusképző Központ élő műsorában. Az interjút készítette: Nagy Gábor Mápó
2023. 01. 14.
A cikk a WMN Magazinban jelent meg 2018-ban. Both Gabi írása a Göntér Mónikával és Bárnai Árpáddal készült interjúk nyomán.
2023. 01. 13.
Sorozatunkban olyan szakemberekkel beszélgetünk, akik megoldásközpontú szemlélettel (is) dolgoznak. Tanáraink, képzéseink résztvevői és barátaink, akik arról mesélnek, hogyan használják a brief coaching módszertárát a mindennapi gyakorlatban.
2023. 01. 11.
Hogyan működik a megoldásfókuszú szemlélet és eszköztár (Solution Focus = SF) akkor, ha nem a munkahelyünkön, hanem otthon használjuk? Anyák napja alkalmából kollégánkat, végzettjeinket kérdeztük: hogyan hasznos számukra a megoldásfókusz anyaként?
2023. 01. 10.
A szöveg Hankovszky Katalinnak a Mindenki akadémiáján elhangzott előadásának átirata.
2023. 01. 10.
Yvonne Dolan történetének középontjában egy furcsa kérdés áll, ami néha segít..
2023. 01. 10.
Sorozatunkban olyan szakemberekkel beszélgetünk, akik megoldásközpontú szemlélet segítségével (is) dolgoznak. Tanáraink, barátaink, képzéseink résztvevői mesélnek arról, hogyan használják a brief coaching módszertárát a mindennapi gyakorlatban. Tizenkettedik interjúnkban Csányi Csaba, megoldásfókuszú coach, teamcoach és HR tanácsadó, a Megoldásfókuszú Egyesület elnöke volt a beszélgetőpartnerünk.
2023. 01. 10.
Mit jelent a gyerekcoaching és hogyan tudjuk jól csinálni? Mi kell ahhoz, hogy a coaching szemlélete elterjedjen az iskolában és általában a gyereknevelés terén? Gyermekek is coacholhatnak? Sziládi Hedvig Andrea coach, mentorcoach, oktató Hankovszky Katival beszélgetett.
2023. 01. 10.
A szöveg Dr. Török Réka és Göntér Mónika “Megoldásfókuszú tréning hatásainak vizsgálata általános iskolai pedagógusok körében” című kutatásának összefoglalója.
2023. 01. 10.
Mely tényezők határozzák meg a coaching sikerét? A coaching egyelőre egy olyan fiatal szakterület, amelynek empirikus kutatása gyerekcipőben jár. Ebben a kérdésben a terápiák területén született metatanulmányok (áttekintő tanulmányok, amelyek az elérhető empirikus tanulmányokat összefoglalják) tudnak számunkra támpontot adni.