Az írás eredetileg a HR Portálon jelent meg 2017-ben.
A napokban jelenik meg magyarul Dominik Godat svájci vezetőfejlesztési szakember németül már elkapkodott könyve. Godat június végén a SolutionSurfers Magyarország szervezésében Budapesten arra képez ki vezetőket, hogyan tudnak az úgynevezett megoldásközpontú szemléletmóddal és kérdezéstechnikával akár órákat lefaragni az értekezletekből, de úgy, hogy hatékonyságnövelő módszerük ne lelombozza, megnémítsa a kollégákat, hanem éppen ellenkezőleg: együttműködővé és lelkessé tegye az esetlegesen megfáradt, morcos munkatársakat.
Németországban már mind egy szálig elfogyott a könyve, amelynek magyarországi bemutatójára a napokban kerül sor. Miben más ez, mint más, népszerű coachok írásai?
A legnagyobb különbség abban rejlik, hogy a megoldásközpontú megközelítési módot, ami a coaching szakmán belül egy külön ágat, iskolát képvisel, most először én alkalmaztam átfogó, tudományos igényű, ám gyakorlatias jellegű könyvben a vállalatvezetésre. A coachingra sokan úgy tekintenek, mint egy-egy hasznos, alkalmi beszélgetésre, esetleg folyamatra, én azonban olyan helyzetekre adaptáltam a megoldásközpontú
Tovább olvasom