A szöveg Forbes.hu-n jelent meg 2016 novemberében.
Szerző: Zsiborgás Gergő
Hosszú és unalmas meetingek után az ember egyáltalán nem érzi magát produktívnak – mégis szeretünk megbeszélésekre járni. Ha már ennyi időt töltünk megbeszélésekkel, érdemes jól csinálni. A munkavállalók is boldogabbak, és a munkáltatóknak sem mindegy, beosztottjaik mennyire hatékonyan töltik ki a munkaidejüket.
A Forbes.hu két coach-csal ült le, hogy kiderítse, hogyan kell jó meetingeket tartani? Tegyi Enikő, a SolutionFocus szakembere, és Levendel Áron szintén régóta foglalkozik szervezetfejlesztéssel (utóbbi nem mellesleg a Kaptár közösségi iroda egyik társtulajdonosa is).
A beszélgetésünk elején rögtön kiderül, a tapasztalat azt mutatja, a legtöbb szervezetben eleve rosszul definiálják a megbeszéléseket, azok szerepét, és maguk a résztvevők a saját szerepüket. Hogy egy meeting jó-e vagy sem, az nem csupán az azt vezető személytől függ. „A meeting egy olyan műfaj, amit emberek egy csoportja művel – jól vagy rosszul” – mondja Áron.

Levendel Áron
Megoldásfókuszú tréner, coach, szervezetfejlesztő
Tovább olvasom